Hosszas keresgélés után, rátaláltunk álmaink etetőszékére az akkor még Cora törökbálinti áruházában. Elég későn, mivel Andris már majdnem egy éves volt, és addig egy autóhordozóban fogyasztotta ételeit az asztalnál. Nagyon megörültünk a széknek, pont olyan magas volt, hogy be lehetett tolni az ebédlőasztal alá, és nem mellesleg az ára a kategóriájában igen kedvező volt.

Az utolsó dobozos darabot hoztuk el, persze a csomag bontott volt, de első ránézésre nem hiányzott belőle semmi, csak a póttálca. A póttálca a kiállított darabon rajta volt, de nem derült ki egyértelműen a dobozban található útmutatóból, hogy hozzá tartozik-e. Nekem mindenképpen kellett a póttálca, így gondoltam megharcolok érte. A pénztárnál jeleztük a feltételezett hiányt, persze a pénztáros ezzel nem tudott foglalkozni, elküldött a vevőszolgálathoz. A vevőszolgálatos hívta a babaosztályt, ahol vasárnap délután lévén nem talált senkit, ezért megadta a vezető telefonszámát (azzal, hogy másnap bent lesz) és ráírta a jótállási jegyre a problémát.

Hétfő reggel, természetesen telefonáltam az áruházba, ahol azt az információt kaptam, hogy az osztály vezetője szabadságon van. No comment. Az eredeti ötletem az volt, hogy miértne adhatnák oda a kiállított darabról a póttálcát, mivel azon igencsak látszott, hogy a többi része selejtes. De ez rajtam kívül senkinek nem jutott eszébe.

Mivel igencsak elakadtam, elkezdtem keresgélni a neten, hogy milyen információt találok a székről. Megtaláltam a gyártó/forgalmazó elérhetőségét és felhívtam őket. Röviden elmondtam, hogy mi a probléma. A hölgy nagyon kedves volt, azt kérte, fényképezzem le a széket, és küldjem el emailben a kapcsolattartási adataimmal együtt. Egy órán belül felhívott. Megállapították, hogy ez az általuk forgalmazott szék, de az etetőtálca a póttálcával, nem az övék, azt átszerelték. Ezért azt ajánlotta fel, hogy egy komplett alsó és felső tálcát küld el nekem, ha az megfelelő. Persze nagyon megörültem neki. És a csomagot másnap meghozta a futár.
Így is lehet...